Mi a teendő, ha nem sikerült rendeléskor az OTP Simlepay rendszeren keresztül a bankkártyás fizetésem?
Amennyiben regisztrált felhasználóként adtad le rendelésed lehetőséged van arra, hogy fiókodba belépve ismét megpróbáld az online fizetést:
Profil - Megrendelések - A sikertelenül fizetett megrendelés sorában a "részletek" gombra kattintva megjelenik a megrendelés részletei, itt lejjebb görgetve a "fizetési mód"-nál lehetőséged van újraindítani az online fizetést a "Fizetés" gombra kattintva, vagy mellette a "más fizetési mód" gombbal módosítani más fizetési módra.
Amennyiben nem regisztrált felhasználóként adtad le rendelésed, kérjük utald át a rendelésed végösszegét a megadott bankszámlaszámra. A pontos beazonosítás érdekében kérjük, hogy a megrendelés számát minden esetben tüntesd fel a közlemény rovatba.
Banki adatok utaláshoz:
Számla tulajdonosa: Pulsation Solutions Kft.
Bankszámlaszám: 10402094-50526953-53751002
Bank neve: K&H Bank Zrt.
Mi teendő, ha rosszul adtam meg egy adatot rendelésekor vagy a szállítási módot, esetleg a fizetési módot szeretnék módosítani?
Kérjük jelezd a problémát nekünk az info@reformsziget.hu email címen, vagy telefonon és módosítjuk az adatokat.
A következő adatok módosíthatóak utólag:
Név, email cím (legtöbbször ezt írják el és emiatt nem kapnak értesítőket), telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, szállítási mód, fizetési mód.
Mi a teendő, ha valamilyen terméket szeretnék még hozzátenni utólag rendeléséhez?
Kérjük írjon nekünk ezzel kapcsolatban az info@reformsziget.hu email címre. Ameddig meg nem kapja a "összekészítve" értesítőt, szívesen a rendelést.
Van-e lehetőség személyes vásárlásra?
Személyes átvételi pontunkon lehetőség van a személyes átvételre, illetve vásárlásra. 2225 Üllő, Dózsa György utca 18/A. Hétfő-péntek: 8:00-16:00
Mikorra várhatom a megrendelt csomagomat?
Valós készlet alapján dolgozunk, ezért nem kell sokat várnod csomagodra.
A munkanapokon 12:30-ig beérkezett rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak. A GLS szállítási ideje 1-2 nap, a Foxpost szállítási ideje 1-4 nap.
Házhozszállítással, csomagpontra vagy csomagautomatába rendeltem, de várhatóan nem tudom átvenni a rendelésemet és ti már feladtátok a csomagot. Láttam, hogy fizetési kötelezettséggel jár a rendelés leadása. Ilyenkor mi a teendőm?
Amennyiben csak meghosszabbítani szeretnéd csomagod átvételét vagy másnapra történő szállítást kérsz ez esetben a választott futárszolgálat ügyfélszolgálatával érdemes felvenni a kapcsolatot.
Amennyiben az utánvételes rendelést nem vetted át/elutasítottad anélkül, hogy számunkra jelezted volna ezt előre, sajnos az ÁSZF-ünk értelmében a szállítási költséget és kezelési költséget ki kell fizetned.
Amennyiben visszaszállítása után jelzed felénk, hogy nem tudtad átvenni, úgy nem tudjuk elengedni a fizetési kötelezettséged, hiszen a már feladott csomag szállítási költségét, illetve visszaszállításának költségét nekünk ki kell fizetnünk.
Kérjük, minél hamarabb tudasd, ha rendelésed töröltetni szeretnéd, mert ha a „kiszállítás” státuszkor vagy az után jelzed már rendelésed nem tudjuk törölni.
Megértésedet köszönjük!
Előre utalással szeretném kifizetni rendelésemet, ezt hova tudom elutalni?
A pontos beazonosítás érdekében kérjük, hogy a megrendelés számát minden esetben tüntesse fel a közlemény rovatba.
Név: Pulsation Solutions Kft.
Bank: K&H Bank Zrt.
Számlaszám: 10402094-50526953-53751002
FIGYELEM! 3 nap után meg nem történt utalás esetén, a rendelésed automatikusan törlésre kerül!
Érdeklődnék, hogy az a termék ami nincs raktáron mikorra várható újra?
Ez sok mindentől függ, kérlek érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.
Van ingyenes szállítás? Ha igen milyen összeg felett?
Igen, van. Bruttó 30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a szállításunk.
Egyéb kérdésem lenne, hol kereshetlek titeket?
Az alábbi menüpont alatt találhatóak elérhetőségeink:
+36-20-413-9710 (H-P: 8:00-16:00)
Minden kérdésre igyekszünk gyorsan válaszolni.